niedziela, 8 stycznia 2012

POCZĄTEK + BOHATEROWIE

Witajcie na moim blogu! :)
Muszę przyznać, że nigdy nie sądziłam, iż stanę się autorką bloga, a tym bardziej, że będę zamieszczała na nim swoją radosną twórczość! Na ten pomysł wpadłam wczoraj wieczorem, przy okazji "uczenia się" - tak tak... ;D Z odtwarzacza płynęła muzyka zespołu, który pokochałam całym sercem - One Direction.
Pamiętam, gdy kilka lat temu szalałam za takimi grupami jak Tokio Hotel czy US5, jednak moja obsesja zakończyła się razem ze zbliżającym się końcem tych oto zespołów. Od tamtej pory mój gust muzyczny zmieniał się wiele razy, zwykle na bardziej "dojrzały". Słuchałam Nirvany, RHCP, Blind Guardian, Foo Fighters. A potem zobaczyłam na MTV pięciu chłopaków - mniej więcej w moim wieku, śpiewających romantyczny i na prawdę uroczy kawałek "Gotta be you". I się zaczęło "Direction Infection".
Ten blog ma być połączeniem moich dwóch pasji - pisania i muzyki. Wyobraźnia pozwala mi na stworzenie czegoś nowego - i właśnie dlatego powstał ten blog :)
Mam nadzieję, że prowadzenie i dodawanie nowych rozdziałów wejdzie mi w nawyk, bo często zdarzało mi się porzucać swoje pasje. No i oczywiście miło mi będzie, jeżeli moja radosna twórczość Wam się spodoba! :)
Życzę Wam spokojnej niedzieli!
XOXO


BOHATEROWIE:
Susanne Amelia Howard                                                 Caroline Annabeth Carter


Stuknięta indywidualistka, pilna                            Czasem drętwa, lecz na co dzień
uczennica, utalentowana aktorka                          uśmiechnięta i.... uśmiechnięta.
i tancerka.                                                                    Pożeraczka książek i naleśników.
Siostra dwóch małp, którym                                   Jedynaczka lubująca się w
wybaczyła nawet plamę z jagód na                    słodkich berbeciach i chłopakach
kaszmirowym sweterku od samego                      z gęstymi włosami.
Carla Lagerfelda.                                                      Nie cierpi grzebania w jej rzeczach
Lubi gryźć słomki, a przed wprawieniem           i zasiadania przy stole z chlewem.
ich w stan agonalny, bawi się nimi                       Uwielbia Nutellę, truskawki i
w chemiczkę w posiadaniu pipety.                        koszule w kratę.
Ma słabość do:                                                           Uważa, że One Direction to strata
chłopaków z loczkami,                                             czasu, aczkolwiek jak najbardziej
pizzy carbonara,                                                       pozytywna.
błyszczyka arbuzowego,                                        Zawsze marzyła o spędzeniu nocy
pastelowych lakierów do paznokci.                    w wannie (z podusią i kołderką) i
Z pozoru nieśmiała, w głębi duszy                      wzięciu udziału w bitwie na
diabeł (z aureolką).                                                  pomidory.





 One Direction


Irlandzko - brytyjski zespół znany z programu "The X Factor" (edycja 2010r.).  Pięciu chłopaków z niesąsiadujących ze sobą miast i miasteczek, pięciu chłopaków z kompletnie różnymi charakterami i ogromnym talentem.
Z całkowicie nieznanych sobie osób stali się najlepszymi przyjaciółmi.
Z początku (w marzeniach jednego z chłopców) "Niall and the Potatoes", później oficjalnie jako "One Direction" podbili serca setek, tysięcy, aż wreszcie milionów osób na całym świecie. Pomimo zajęcia 3. miejsca w programie można śmiało powiedzieć, że wygrali.
Dzięki talentowi, ciężkiej pracy i niesamowitym osobowościom, stali się młodzieżowymi idolami i dekoracjami ściennymi wielu pokoi na każdym kontynencie.
Ich sposób bycia i normalność powoduje, że są postrzegani jako "koledzy z sąsiedztwa".

W skład zespołu wchodzą:


 Zayn Malik 


 Nieśmiały (ale tylko z pozoru!) chłopak z Bradford, o przyprawiającym o dreszcze głosie, nienaturalnie długich rzęsach i wysportowanej sylwetce. Wychowany z trzema siostrami w mieszanej, pakistańsko - brytyjskiej rodzinie. Wrażliwy na punkcie nienawiści, romantyczny i inteligentny 19-latek. Typ nocnego marka, miłośnik luster. Potrafi znaleźć sobie wygodną pozycję do spania w każdych warunkach. Boi się wody, uwielbia inteligentne brunetki, aczkolwiek i tak największą uwagę zwraca na uśmiech i oczy. Zapalony fan kurczaka i Chrisa Browna. Na swoim Twitterze pisze rzadko, ale jego wpisy zawsze dają do myślenia.



Harry Styles

Zwany też Hazzą wrodzony diabeł z loczkami aniołka. Ma problemy z komunikacją międzyludzką, objawiające się nadmiernymi krzykami i wrzaskami. Uwielbia psocić, chodzić w stroju Adama (niezależnie od okazji i towarzystwa) oraz jeść jabłka. Słowo "spokój" nie istnieje w jego słowniku. Jak reszta chłopców z zespołu przystojny aż do przesady. Obawia się prostownicy wędrującej po jego nieskazitelnej fryzurze. Przedział wiekowy dla jego dziewczyny - do 43. lat (żeby nie była starsza od mamy). Pomimo opinii wariata, niezwykle romantyczny i wrażliwy.Na swoim Twitterze pisze rzeczy, które mało kto rozumie, ale i tak wszyscy je uwielbiają.


Liam Payne

Szczęśliwy i ułożony posiadacz jednej nerki. Zwany też "Tatuśkiem" lub "Daddy Direction" 19-latek, który wcisnął w fotele jury "The X Factor" oraz całą Wielką Brytanię swoim wykonaniem piosenki Michaela Buble. Rozważny i romantyczny. Najbardziej odpowiedzialny w całym zespole. Typ najlepszego przyjaciela wszystkich. Z całej gromadki chłopców to zawsze on musi sprzątać w mieszkaniu. Panicznie boi się łyżek. Mógłby oglądać "Toy Story" godzinami. Na swoim oficjalnym Twitterze zawsze pisze z fanami. Ma problemy z gramatyką.


 Louis Tomlinson

Idealny przykład na to, że wiek nie świadczy o dojrzałości. Najstarszy z grupy, a za razem najbardziej dziecinny. Szalony, dowcipny i głośny fan marchewek. Zwany przez przyjaciół jako „Boo Bear”, kierowca z manierą kierowcy rajdowego. Bardzo związany z Harry`m, czasem aż do przesady. Fan marynarskich koszulek i czerwonych spodni. 



Niall Horan


Jedyny Irlandczyk w zespole. Grający na gitarze fan Nando`s. Wiecznie głodny i głośno śmiejący się 19-latek. Uwielbia tańczyć publicznie swój irlandzki taniec. Typowy wesołek. Najlepszy do przytulania. Ma kompleks na punkcie swoich zębów, więc pokusił się o przezroczysty aparat ortodontyczny. Podczas koncertów ciągle wykonuje godne koszykarza skoki z gitarą.






Danielle Peazer

Zawsze uśmiechnięta i kochana dla wszystkich 23-letnia tancerka. Od zawsze kręcąca piruety dziewczyna Liam`a. Tańcząca dla gwiazd takich jak Olly Murs, JLS, Jessie J, LMFAO czy Taio Cruz elokwentna i zarażająca optymizmem dziewczyna. Swojego chłopaka poznała podczas programu "The X Factor", gdzie robiła za tańczące tło. Odkąd stała się dziewczyną członka One Direction, z gracją i taktem odpisuje na Twitterze na niemiłe komentarze, stając się przy tym idolką nastolatek.




Eleanor Calder


19-letnia studentka polityki i socjologii na uniwersytecie w Manchesterze, dorabiająca jako "floor model" w firmie Hollister (czyli innymi słowy zajmuje się dbaniem o klientów i towary). Tajemnicza i na pierwszy rzut oka poważna, dziewczyna Louis`a. Swojego chłopaka poznała na imprezie urodzinowej Harry`ego. Podobnie jak Danielle, mówi o sobie "fanka One Direction, która po prostu miała szczęście".

4 komentarze:

  1. closethedoor-onedirection.blogspot.com
    serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że jak czytam ten wstęp to czuje jakby to było o mnie. Też miałam tak jak ty z tymi zespołami chociaż nigdy nie jarałam się US5 czy Tokio Hotel. Jestem od Cb młodsza o rok ,ale z One Direction mam identycznie. Też ich pokochałam,ale nigdy nie przestałam lubić Nirvany, Guns N Roses ,czy RDCHP. Kocham i to i to. I chociaż niektóre z moich koleżanek dziwnie na to patrzą. Ciesze się, że tak się stało i trafiłam na ich piosenkę. Sory za ten mały spam, ale po prostu musiałam to napisać. Zaraz zabieram się za czytanie całego opowiadania i zapraszam do siebie :)
    http://foreverstory1d.blogspot.com/, http://1dstoryythea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. omg. mam dokładnie tak samo!:o dobre kilka lat temu szalałam na punkcie US5, dzisiaj ich nie lubię, za to wolę Nirvane/RHCP:D
    ale jak usłyszałam pierwszy raz WMYB od razu się zakochałam w tych pięciu najprzystojniejszych chłopakach na świecie *__*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, moją "wędrówkę" po 1D zaczęłam od One Thing kiedy koleżanka mi to przysłała :3 W prawdzie nie słuchałam tego typu muzyki jak ty. Ogółem na bloga trafiłam przypadkiem xD Dobrze się stało, bo wiem że będę czytać. Same te opisy świadczą że umiesz pisać ;D Sorka za SPAM, ale jak znajdziesz czas to wejdź : http://everyone-is-your-choice-of-life.blogspot.com/ ;* Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń