niedziela, 8 stycznia 2012

POCZĄTEK + BOHATEROWIE

Witajcie na moim blogu! :)
Muszę przyznać, że nigdy nie sądziłam, iż stanę się autorką bloga, a tym bardziej, że będę zamieszczała na nim swoją radosną twórczość! Na ten pomysł wpadłam wczoraj wieczorem, przy okazji "uczenia się" - tak tak... ;D Z odtwarzacza płynęła muzyka zespołu, który pokochałam całym sercem - One Direction.
Pamiętam, gdy kilka lat temu szalałam za takimi grupami jak Tokio Hotel czy US5, jednak moja obsesja zakończyła się razem ze zbliżającym się końcem tych oto zespołów. Od tamtej pory mój gust muzyczny zmieniał się wiele razy, zwykle na bardziej "dojrzały". Słuchałam Nirvany, RHCP, Blind Guardian, Foo Fighters. A potem zobaczyłam na MTV pięciu chłopaków - mniej więcej w moim wieku, śpiewających romantyczny i na prawdę uroczy kawałek "Gotta be you". I się zaczęło "Direction Infection".
Ten blog ma być połączeniem moich dwóch pasji - pisania i muzyki. Wyobraźnia pozwala mi na stworzenie czegoś nowego - i właśnie dlatego powstał ten blog :)
Mam nadzieję, że prowadzenie i dodawanie nowych rozdziałów wejdzie mi w nawyk, bo często zdarzało mi się porzucać swoje pasje. No i oczywiście miło mi będzie, jeżeli moja radosna twórczość Wam się spodoba! :)
Życzę Wam spokojnej niedzieli!
XOXO


BOHATEROWIE: